lördag 19 oktober 2013

Misstänkte pedofilen i rätten: "Är impotent"

Så var det dags för en liten uppföljning på det här inlägget:

7-åring nära våldtas – räddades av mormor

Jag raljerade ju lite kring vilka förklaringar (läs undanflykter) som mannen skulle komma med:

Han kan ju för all del bara ha velat vara vänlig mot flickorna och sedan råkat tappa byxorna i boden och inte alls haft några sexuella motiv ..

Givetvis var jag fel ute ... något så dumt kan väl ingen människa med tillräckligt mycket hjärna för att formulera ord komma på att hävda givet omständigheterna...


Eller?

Faktum är väl att det blev dummare ändå:

66-åringen erkänner att han har kysst och varit fysisk med flickorna, men förnekar att han ville ha något sexuellt umgänge med flickorna eller att han ska ha onanerat.– Jag är impotent. Jag kan inte få stånd, så det verkar meningslöst att jag ska ha onanerat framför flickan, sa mannen i rätten enligt Ekstrabladet.Han säger att anledning till att han gick in i skjulet med flickan var att de skulle leka kurragömma. Mannen erkänner också att han tagit av sig byxorna men hävdar att det var för att han skulle kissa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar